Saturday 15 September 2012

mereka segalanya


JANGAN LINDUNGI DIRI DENGAN PAGAR,
MALAH LINDUNGI LAH DIRI DENGAN SAHABAT


dari kiri EIJA.
yep dye nie seorang yang x henti ungkap kan p'kataan I LOVE YOU PA'AH. (saya bangga sekejap)

tengah QIELLA.
dye nie plak, tempat aku luahkan mslah aku . dan dye trus cuba untuk mmpebaiki masalah i2.

dari kanan BIELA.
ha! nie membe lama. selalu bagi semangat kat aku . n slalu tgur ksilapan aku . x lupa, slalu bekup aku.


nie FYZA.
dye nie selalu bagi pendapat kat aku . kadang pendapat dye berguna n bhasil woo..


yang nie NADZIRAH with couple.
dye nie plak. lain dri lain . dye suka cari masalah ngan aku. bila aku nak maki dye, rsa cm x boleyh. apa ilmu pakai nye enthkn la.

ok. habis dah . t aku post lain plak ye.
salam. !




No comments:

Post a Comment